Followers

Wednesday, August 31, 2011

AkU MaSiH Di aLaM FaNtAsi

AkU MaSiH Di aLaM FaNtAsi.. apa maksud yer? ok la, bt pengetahuan semua, fb Vind's Aldama aku dh delete all pic kecuali pic sahabat yang paling aku sayang (3 pic aja yang still ada dalam fb, pic yang beratus2 tu, semua aku dah delete).. sahabat yang xkan bersama dengan aku sampai bila2.. Ya Allah tabahkan hati aku menerima segala dugaan dari padaMU.. aku insan yang sangat lemah.. suatu masa nanti, aku pasti ke alam sana dan kita pasti akan bersua wahai sahabat.. cukup sebulan 2 hari kau meninggalkan aku. Kau berada di alam lain manakala aku berada di alam fantasi, alam yang penuh cabaran dan dugaan..masih sebak di hati apabila mengenangkan kau wahai sahabat..




xsampai 2minit yang lalu, vind terima msj di facebook..ada orang terkejut Vind online.. terkejut sebab mereka ingat vind yang meninggal.tp xpe, vind xmarah.. xlama lagi vind pasti akan mengikut langkah sahabat ke alam sana.. semua kekawan Poli JB dan INSEP UTHM tahu kita memang rapat.. Sem5 kita satu aras, satu blok, sem 6 kita satu rumah, masa nak pohon Insep Uthm, kita bincang sama2 nak ambil kursus di sana, walaupun kita xsama kos..sahabat ambil kos Medic, manakala Vind ambil kos Non Destructive Test.. kita daftar Insep Uthm sama-sama..Kita juga daftar asrama sama-sama, kita dapat 1 rumah dan 1 bilik..tengah hari tu, family Vind dan family sahabat ke rumah suami sahabat di Parit Daun... rupanya itu la kali terakhir kita dapat berkumpul 3 family.. sahabat, waktu minggu orentasi dan minggu usahawan,  kita pasti akan rehat bersama-sama kan.. pagi-pagi sebelum ke kuliah, sahabat akan kejutkan vind.. rindunya saat itu.. segala suka duka vind, sahabat tahu dari A hingga Z.. sekarang semua tinggal kenangan..

Setiap hari Vind pasti akan sedekahkan AL FATIHAH buat sahabat..Semoga sahabat di masukkan di kalangan orang beriman..AMIN..



Suatu masa nanti, vind pasti akan mengikut jejak langkah sahabat ke alam sana..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...