Followers

Saturday, September 3, 2011

R.A.Y.A


Aku ada cer n pic yang saja2 aku nak letak lam my blog..huhuhu..k la, straight to da point la yer..pagi sehari sebelum raya tu, kami sekeluarga bergabung tenaga menyiapkan kerja2 yang perlu di laksanakan..bermula dengan....


anyam ketupat dan masak ketupat

"perap" daging lembu n ayam untuk di jadikan satay..ni di buat 2hari sebelum raya..bagi ramuan meresap ke dalam daging..

cucuk satay..selepas berbuka baru bakar satay hingga larut malam..sambil kipaskan satay, sempat juga main bunga api n mercun..huhuhu

buat rendang ayam dan rendang daging..kerja aku mudah, buat kerisik :0)

Tiba lah hari raya..raya kali ini pernuh syahdu tanpa sahabat yang selalu di mata dan di hati





Menu pagi raya keluarga Vind Aldama..

nasi dagang..setiap kali raya menu wajib ialah nasi minyak..tapi tahun ni buat kelainan kit..1st time la raya dengan juadah nasi dagang

Laksa

Satay ayam dan daging

Ketupat

Rendang


Raya kali ni aku berpeluang untuk beraya bersama anak2 saudara ku yang comel2..Putri Damia Humaira dan juga Putri Qalesya Alya..dan tahun depan akan lahir seorang lagi baby girlz..Cukup dah ahli keluarga Vind's Aldama..aku memiliki 3 adik beradik perempuan dan 3 anak saudara perempuan..complete

Putri Damia Humairah

Putri Qalesya Alia

Raya ke3 lepak kat Gambang Water Park Kuantan, Pahang..Banyak kenangan aku di sini bersama insan yang pernah jatuh bangun bersama aku suatu masa dahulu..






Ni hotel yang kami duduk..sejam lebih xde bekalan elektrik..apa daaaaaaaaaaaa








Souvenir yang aku beli untuk di hadiahkan kepada diriku sendiri..hak2..buat hug2 waktu tido


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...