Followers

Saturday, September 10, 2011

mungkin ini coretan yang terakhir

Mungkin ini coretan yang terakhir dalam blog Vind's Aldama???erm nampak gayanyer cam tu lah..sekarang still boleh online coz berada di Perak..apa2 pun depends kepada situasi yang mengizinkan..sok Vind's Aldama akan gerak ke Paris untuk mencapai cita-cita dan impian di rantau orang..




Sudah tiba masanya untuk Vind's Aldama bangkit dari kesalahan dan kesilapan yang lalu..Mungkin dulu, Vind's Aldama terlalu mengejar kejayaan sehingga Vind's Aldama alpa mencari kebahagiaan bersama insan yang setia menyokong di belakang Vind's Aldama..

Adakah harus Vind's Aldama terus berdoa untuk memilikinya kembali, sedangkan hanya Vind's Aldama seorang yang bertepuk sebelah tangan?? 

Adakah kejayaan yang bakal Vind's Adama kecapi nanti hanya untuk kejayaan Vind's Aldama semata-mata, sedangkan selama ini,jatuh bangun Vind's Aldama bersama si dia?? 

Adakah Vind's Aldama hanya mampu serahkan semua ini kepada keadaan semata-mata??









Cinta adalah ketika kamu menitiskan air mata, tetapi masih mampu memperdulikan dirinya..Cinta adalah ketika dia tidak memperdulikan mu, tetapi kamu masih setia menunggunya...Cinta adalah ketika kau melihat dia bahagia mencintai orang lain dan kamu masih mampu tersenyum sambil berkata, " Aku turut bahagia untukmu, walaupun pahit untuk di terima."...Jika kamu mencintai seseorang, kamu akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di  sisimu..

Suatu masa dahulu...
Apabila soalan ini di ajukan kepada Vind's Aldama..
"Bila lak awak nak kawin"..Jawab Vind's Aldama: tunggu abis belajar, baru kawin..( jawapan penuh dengan makna berserta sebuah ukiran senyuman )

Kini..
"Bila lak awak nak kawin"..Jawab Vind's Aldama: xde calon lagi..( sambil Vind's Aldama berlalu pergi meninggalkan orang yang bertanya )

Suatu masa dahulu...
happy yer, ada orang jaga, sampai badan naik..

Kini...
Kenapa kurus??? (sambil orang yang bertanyakan soalan memegang pergelangan tangan ku)..serba salah nak jawab, nak kata diet, aku bukan seorang yang mengamalkan diet..so jawapan yang terbaik kenapa kurus adalah dengan sebuah senyuman yang manis di bibir, tetapi pahit untuk di telan di hati...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...