Followers

Thursday, May 19, 2011

ApAb!La d!r! KeSePiAn



Sepinya diri ni, tanpa kehadiran seseorang teman istimewa..bila la aku nak jumpa lelaki pujaan hati ku..bukan aku terlalu memilih, tetapi x salahkan aku terlampau memilih..aku mesti la nak cari insan yang betul2 terbaik buat diri aku..yang boleh bimbing aku.

yang aku jumpa setakat ni, belum memenuhi cita rasa diri aku..buat kawan boleh la kowt, tapi aku x salahkan takdir, andai kata kekawan yang aku kenal jadi bakal teman istimewa aku..erm no comment.yang penting aku nak cari yang betul2 terbaik buat diri aku..muka? erm buat apa la nak cari muka yang hensem sangat, kalu ati budi n perangai ke laut..

k la, bateri dah kong, lain kali sambung semula..apa2 pun aku kesunyian la tanpa teman istimewa..aku tetap menunggu mu wahai dot dot dot..kau banyak mengajar ku erti kehidupan, erti kasih sayang n all..


apa2 pun aku tetap kena pegang kata2 ni


Jodoh & kematian seseorang telah Allah tetapkannya sebelum kita lahir lagi..walau apa pun usaha kita untuk mendapatkan seseorang itu, kalau dia bukan jodoh kita, kita dan si dia tidak akan bersatu juga akhirnya.

jom layan lagu ni...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...