Followers

Monday, January 23, 2012

Redha itu ikhlas tapi pasrah itu menyerah



sekuat mana saya setia dengan awak,
sehebat mana saya merancang,
sejauh mana saya menunggu,
sekeras mana saya bersabar,
sejujur mana saya menerima awk,
saya sanggup. biar saya aja yang terluka sebab saya tak sanggup nak tengok awak terluka bila awak kehilangan insan yang awak cintai sekarang.. Redha itu ikhlas tapi pasrah itu menyerah..

kadang-kadang kita terpaksa menjauhkan diri dari hidup seseorang demi sebuah kebahagiaan, kerana kita tau mencintainya akan membuatkan kita lebih terluka kerana hanya kita sahaja yang sentiasa mengharapkan sinar akan kembali dalam hubungan tersebut..

*Dengan melihat orang yang dicintai bahagia, kita pun bahagia??? Betul ker?? Atau kita hanya berpura-pura bahagia, walau di sebalik kebahagiaan tu ada air mata yang mengalir…



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...